Nej tyvärr.

Det blev fest igår. Lite mer fest än vad jag behövde, och lite mer fest än vad som behövdes för att spela brännboll klockan 8 på morgonen dagen efter. Men vi hade trevligt. Synd bara att hela Åhlidhem var ett endaste mobilmörker igår, det gick inte att ringa till någon. Jag försökte.

Och nej, vi vann inte en enda match. Men vi deltog. Bra jobbat. Jäkla synd att vi inte tänkte på att det faktiskt finns något som heter "uppvärmning" innan vi började spela. Hela laget hade nog minst en sträckning i lårmuskeln innan vi var klara.

Sedan får jag också skicka ett otroligt tack till vädergudarna. Verkligen underbart väder.

Så idag alltså. Efter att ha sovit igen några timmar, vaknat och insett vilken underbar dag jag missat, ska jag nu duscha och ladda om för att sedan gå ut och käka. Ny restaurang här i stan tydligen. Spännande.



"Hoppas ni vet hur otroligt underbara ni är. Tack så hjärtligt."

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken ny resturang?

2007-05-26 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0