Snart semester.

Jag insåg idag att det inte är så långt kvar till min semester. Jag vet inte om jag räknade rätt, men jag fick ihop det till 22 arbetsdagar kvar för min del. Otroligt vad tiden går fort. Och i helgen fick man verkligen känna på värmen. Linnen, shorts och sandaler kommer fram, alla köper glass och bär ett sånt där fånigt "må-bra-leende" på läpparna. Åh vad jag älskar sommaren.

Jag var ute och försökte mig på ännu en springtur. Kanske gick det lite lättare, och kanske blev turen aningen kortare. Skönt tills jag insåg att mina benhinnor tydligen inte pallar trycket. Jag som trodde jag hade läkt ihop för gott! Det blir helt enkelt att försöka ta det lugnt igen och hoppas att det inte blir lika allvarligt den här gången..

Vi har finbesök från Amerika här i veckan. Min farbror är här. Eller nu åker han väl hem snart och jag har inte hunnit träffa honom. Inte resten av min familj för den delen heller. Jättetråkigt. Men ibland kan jag känna att det vore trevligt med en liten inbjudan, även om det bara är hemifrån. Jag vill slå ett slag för familjeaktiviteter. Hittar på saker tillsammans alldeles för sällan med hela familjen. Saknar er ju.

Här är en och annan bild från helgen. Tänkte jag kunde dela med mig av äventyret.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hatar att man har benhinnor som inte pallar det man själv vill palla!

2007-05-29 @ 14:44:07
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Tompa

Du är alltid välkommen hem!! Det vet du, men att vara i sin aktivaste ålder (f.r.o.m nu och 30år framåt)gör att det inte är lätt att bli bjuden just när det finns en lucka i planeringen. Brukar alltid va nått på "G" mest var dag. Vi tänker på dig och om du mår bra, gör vi det oxå. Familjen o Kisse.

2007-06-08 @ 10:25:24
Postat av: Kii

Enligt min mening så är det här ditt andra hem, du kan komma när du vill. Det är inte så lätt att bjuda dej på mat för du har alltid något annat på gång och när livet är som mest spånnande är det viktigt med kompisar. Din familj finns alltid här för dej oavsett när du har tid eller lust, i alla tider. Njut av livet, nog ska du hinna sitta hemma med familjen. Kramar

2007-06-09 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0