Solnedgång.

Det är gult och rött längs trädtopparna. Solen är påväg ner och molnen har skingrat sig. En riktigt fin kväll. Det är nästan så att man skulle kunna tro att det blir strålande sol imorgon. Smhi säger regn, men sen när kan man lite på vädret?

Och om än de nu inte är strålande sol får vi för allt i världen hoppas att det inte är regn. För imorgon smäller det, då drar brännbollsyran igång. Blött gräs och fuktiga kläder kändes inte lika lockande.

En kamera har jag också fått låna. Pappa är snäll han. Så nu ska jag försöka att fånga alla minnesvärda ögonblick på bild. Le och säg ost!



"Att djupt älska någon ger dig styrka. Att vara djupt älskad av någon ger dig mod."

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst!

2007-05-26 @ 01:21:09
Postat av: Anonym

Jag är full.
Jag har hicka.
Och du ska spela match imorgonbitti.
Jag är inte avundsjuk!

2007-05-26 @ 01:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0