Sugen!

Jag hade som bestämt mig för att jag skulle dra ner på godisätandet nu när jag "unnat" mig godsaker varje dag den senaste 1,5 veckorna pga både sjukdom och deppning. Men idag har jag inte gjort annat än gått runt och vart sugen på choklad. Jag har försökt med allt, massor med frukt, mycket mat, macka, vatten, kaffe, men inget hjälper.

Jag tror att när man väl är sugen på något ska man unna sig det på en gång och sen är det bra. Nu har jag rensat lägenheten på choklad och andra sötsaker. Varför åt jag inte upp dom på en gång? Nu är jag otroligt mätt efter mina försök att först bota chokladsuget. Uh. Att man aldrig lär sig! Det smakade bra iallafall och nu är jag nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0