Att ta beslut i tid.

Hela dagen velade vi om vilken film vi skulle se på bio och vilken tid vi skulle gå. Skulle vi fika före bion, eller efteråt? Det slutade med att vi i sista stund kom på att vi skulle se den tidiga visningen, akutpopade popcorn, och jag sprang in och köade för biljetter medan Jonas parkerade. Det fanns tyvärr bara splittrade platser kvar. Synd.

Så vi vandrade iväg till News, köpte en Latte Mocha med grädde och chokladsås, sedan åkte vi hem och såg på Hairspray istället. Kanske inte direkt min typ av film, men en må bra film, helt klart.

Så nästa gång har Jonas lovat att han ska bestämma, film och allt runt omkring också. Då kanske vi får plats iallafall. Jag undrar varför inte inte bokade biljetter?

Kommentarer
Postat av: sofia

hairspray vill ju jag se !
härligt med julgardiner, jag kan knappt hålla mig tills vi ska pynta granen :)

2007-11-11 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0