Gammla goda tider.

Igår åkte vi hem till Sävar för middag hos mamma. Hon överträffar alltid sig själv, och det är alltid lika gott. Ananaspaj till efterrätt gjorde all sin rätt.

Sedan skulle mamma leda ett bodypump pass i Sävar och de var väl en si sådär två år sedan jag tränade där så jag hakade på för kul skull. Och tror du inte det är exakt samma tanter som tränar där fortfarande, med exakt samma vikter och ser exakt lika dana ut. Två år utan förändring och jag som förslappat något vad gäller träningsfronten överglänste alla. Kändes lite som på den gamla goda tiden och det var riktigt kul.

Nu är det sex arbetsdagar kvar tills jag får en hel veckas ledigt. Motivantionen idag har verkligen varit i botten och jag känner mig låg. Ingenting känns kul. Jag hoppas att jag vaknar till en bättre dag imorgon.



Du är mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0