Glatt humör.

Jag vet inte vad som hände imorse, men tydligen så vaknade jag på alldeles rätt sida. Jag har varit på bra humör hela dagen vilket känns som en evighet sen sist. Det beror varken på att kunderna är trevliga, för det är dom inte, julklappsgnäll och utskällningar är fortfarande dominerande, eller att det är fredag och snart helg för även imorgon är arbetsdag för min del.

Jag är till och med lite effektiv på jobbet nu för tiden. Det händer grejer. Det är kul. Synd bara att man skulle vara så seg med att engagera sig. På nått sätt är det nog mitt sätt att få tiden att gå på dagarna, hålla mig sysselsatt med vad som helst, om än bara små skitsaker. Dessutom ger det resultat.

Ikväll skulle Jonas arbete ha nån middag på Äpplet med tre-rätters och underhållning, och så var de visst dans eller nått efteråt. Vi anmälde oss och det ska bli trevligt.

Vi ses ikväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske är det tanken på att du inte har så länge kvar på jobbet som bygger upp glädjen?

2007-11-16 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0