Julgalan.

Precis lika samma som förra året. Inte allt för imponerande julbort, efterrättsbuffé och ett mycket trevligt sällskap. Artisterna gjorde sin grej medan vi andra minglade. Enda gången scenen fick riktig uppmärksamhet var när E-type slängde med håret och sköt sina eldkanoner. Han som har låtit lika i alla sina karriärsår, han som inte ens är bra, var alltså julgalans höjdpunkt. De, och när poståkeriet röjde häcken av sig i mittgången!

Det var nog tur att jag stannade i bilen när resten klev ur för att gå på krogen, för såhär dagen efter känner man sig inte alltid så uppåt. Det saknas några timmars sömn.

Och hur underbart ska det inte bli att få vara ledig en hel vecka! Hoppas att jag hinner ta vara på den, att jag hinner känna mig ledig och samla lite krafter. Det behövs nog såhär innan juletider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0