Kaffe och kaka. Godis och ballonger.

Det är vad som erbjuds på Jula idag. Det hade jag helt förträngt, så det blev en glad överraskning när jag kom in i fikarummet och möts av ett flertal kaklådor uppställda. Men vart är godiset? Har vi blivit lurade.

Jula öppnar ännu ett varuhus i Sundsvall i helgen och därför bjudes även på smörgåstårta. Det är synd att jag har lunch sist, för tårtan är slut vilken minut som helst.

Det blir en helg med full fart inklusive julgala på lördagkväll. Jag vet inte riktigt om jag har säkerhetsbälte som klarar denna hastighet. Det är bara att hålla hårt i hatten. Tre dagar ska jag väl klara. Julgalan blir som ett trevligt avbrott mitt i all jäkt. Åters första julbord, lite underhållning och trevligt sällskap. Jag har inte varit så peppad under veckan, förra årets gala blev så lyckad så frågan är om det går att toppa! Jag ska göra mitt bästa för att bidra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0