Om en vecka sitter jag i bilen påväg till Ikea.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får vara ledig, och tanken slog mig just att om en vecka är jag troligen påväg till Ikea. Det ska bli otroligt kul, jag behöver inspireras lite. Kanske är Ikea platsen där en och annan julklapp även slinker med. Hemmet behöver ordnas upp, jag känner att nu behövs förändring.

Ska bli roligt att åka till Haparanda för en gångs skull. Ikea i Sundsvall känns lite tråkigt. Lite längre att åka, samma varor, men man får åtminstone se något annat. Sedan kanske vi hittar till Alko? Varför har dom ingen bra hemsida förresten? Jag blir lite besviken.

Och nu gäller det att hålla sig för munnen och tvätta händerna ordentligt. Sjukdom och elände är vad som ligger i luften. Det första som händer när jag kommer till jobbet är att Madde säger; "Är du förkyld? Det låter så." Hmm, ja, kanske. Jag har inte ens tänkt den tanken, men när man vänder sig om verkar det som om var och varannan låter snuvig eller ser lite hängig ut. En sjukanmäld. Jag vägrar... Bli sjuk alltså... Emily, krya på dig!

Thé och mycket frukt ska ta mig igenom detta onda moln av baciller. Inte nu. Jag orkar inte det.

För övrigt så har jag, som det verkar, blivit lite besatt, iallafall i smyg, av serien 24. Är nu inne på säsong 3 och det är sååå spännande. Hela tiden. Can´t wait to get home.

Kommentarer
Postat av: sofia

Oh, jag är sannerligen avensjuk på dig. Jag försöker tjata på päronen, går väll sådär..
Kan du köpa rävar och små ljusstakar åt mig?
See you donwntown, på torsdag. Julen, här kommer vi ! :)

2007-11-20 @ 21:19:24
Postat av: Linda

du fårinte komma nära mig då, förkylning deluxe garanteras i sådana fall.

2007-11-21 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0