Popup och Halloween helg.

Vilken helg!

Den började i fredags med full fart på jobbet. Nu har julhandeln kommit igång på riktigt. Håll i hatten för nu är det armbågarna fram som gäller.

Därefter åkte jag till Sofia för att förbereda en helkväll på Popup-festivalen. Det går inte att komma ifrån, men Moneybrother live gjorde kvällen flera gånger om. Han kan det där med show och leverera. Linda och Elin är ju som piff och puff, vilka pinglor. Kvällens citat går odiskutabelt till Sofia och hennes uttalande om publiken; "Dom ser ut som små smuddiga luddar". Haha. Va charmigt. Sam åkte ur idol, kunde inte ha varit mer tacksam.

Och mitt i natten efter ett toabesök upptäckte jag dessa stora vita fluffiga flingor som dalade ner på marken. Första snön, vilken lycka. Synd att den alltid ska förvandlas till regn och slask sådär i början.

Lördagskvällen blev hos Per med massor med trevliga människor. Gitarren var framme, men sången framfördes absolut bäst av alla andra utom gitarristen. Men vilket jäkla slit för att få tag på en taxi! Jag ångrar starkt att vi inte ringde i god tid. Halloween skapade kaos på linjen och alla taxibolag tutade upptaget. Tillslut blev målet, istället för att ta sig till krogen, att överhuvudtaget ta sig hem. Kanske var det det som gör att jag inte kan bestämma om kvällen blev lyckade eller inte? 

En skön promenad i en lätt isig men otroligt frisk luft, därefter tillbaka in i värmen med hjälp av glögg och några pepparkakor. Idag blir en dag i nuet.



Evergrey - Faith Restored

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, piff och puff? :P

2007-11-04 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0