Sluta slåss!

Jag blir ju rädd. Läser man tidningen råkar man inte på en utan ett tiotal artiklar som handlar om våld och rattfylla. Vart är världen påväg egentligen? Jag trodde vi var smartare än så. Men den senaste tiden har jag sagt det fler än en gång; "Det finns så mycket dumma människor".

Det känns som att folk inte tänker klart innan dom utför sina handlingar. Konsekvenserna då? Varför tänker ni inte på dom? Det är ju dom som blir själva resultatet. Ibland önskar man längre näsor åt folket!

Och ni som inte bytt till vinterdäck ännu borde skämmas! Hoppas ni har en bättre anledning än lathet!

Kommentarer
Postat av: Linda

det är sjukt och allt händer här på ålidhem också. våar knappt gå ut på kvällen.

2007-11-05 @ 23:01:09
Postat av: Linda

Nja, började tänka på det när jag åkte hem från Övik i lördags :P

2007-11-06 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0