Utomlands i en timma.

Igår var det alltså äntligen dags. Med avresa 06.15 och en snäll Jonas som körde första sträckan, och nästen hela vägen så jag fick sova, åkte vi mot Haparanda. Ikea var målet och naturligtvis kunde vi inte hålla oss ifrån ett besök på Alko. Så efter en snabb vistelse utomlands och någon timmas promenad bland ikeahyllor kände vi oss ganska nöjda. Trots att man bara sitter i princip hela dagen tar det på krafterna. Det blev en lång dag.

Men vi kom hem tillslut med bla en efterlängtad skohylla, ett hyllplan, spotlights och lite annat. Dagens projekt blir att sy kuddar och borra hål i väggen. Betongvägg, så varning alla grannar! Min förhoppning är att jag orkar baka bröd också, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: jorre

Hoppas det går bra :) Jag har ringt hit brorsan, så han ska komma i eftermiddag och borra :)

2007-11-28 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0