Bägaren rann över.

Ofta håller jag saker och ting för mig själv, man ska inte tjafsa om bagateller. Det är så onödigt att bråka om ingenting. Men ibland, när det är något som verkligen berör mig, som står i min väg eller som jag bara tycker är helt fel, rinner bägaren över! En liten sak för någon annan kan vara en stor sak för mig.

Idag sa jag ifrån och då är det med styrka och kraft. Rätt ska vara rätt helt enkelt. Ska det vara så svårt. Jag blir så less.

Kaffe och en chokladbit, tack!





Jag vill att det ska vara spännande.
Jag vill känna längtan.
Allt ska inte vara så självklart alltid.
Vem vet vad som händer imorgon?

Kommentarer
Postat av: Linda

Att få ut lite aggrisivitet (finns det ett sånt ord) kan vara bra.

2007-10-19 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0