Charmiga barn.

Barn är så himla söta ibland!
Det var idag två pojkar, syskon, troligtvis runt 4-5 år, som gick förbi mig i kassan. och precis när dom passerar kassan säger den äldre pojken till sin lillebror; "vi köpte inget så då betalar vi inget heller". Smart va!

En stund senare tog jag betalt av en kvinna, vars man stod precis bakom. Efter hon betalat säger hon till sin karl; "har du ätit vitlök idag?". Mannen funderade länge och tillslut säger han att, ja det hade han nog gjort. Själv tänkte jag; "nä det är inte vitlök det är rödlök!". Jag kom precis tillbaka från min lunch!

Lite pinsamt, men hon kan ju tro vad hon vill. Själv ska jag väl försöka hålla munnen stängd och se glad ut ändå!

Min nästa fråga är, visst måste det va bättre att vara ledig jul än nyår?

Kommentarer
Postat av: sofia

julen är bättre än nyår !

2007-10-22 @ 19:28:08
Postat av: Linda

Barn är det chamrigaste. Jag gillare.

2007-10-22 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0