Fredag, ledig och nu är det äntligen helg.

En trevlig vistelse på stan med Emily är vad jag har sysslat med. Och vad duktiga vi har varit. Ofta blir det mest slött strosande i butiker, vilket vi också hann med, men alla ärenden! Det känns bra. Har dessutom hämtat ut biljetterna till Takida idag, så nu finns det ingen återvändo. Dom spelas ur högtalarna i denna stund.

Sedan skulle jag boka bord för två, för ikväll ska vi ut och käka. Men jag säger då det, att boka bord på en fredag för fredagkväll är näst intill hopplöst. Fullbokat mest överallt. Tidsoptimist eller inte, men ring en dag innan! Två våningar hade iallafall plats för oss så det ska bli trevligt.

Björn låg och sov klockan 12.30 när jag ringde honom så jag ber om ursäkt för den brutala väckningen. Men det var kul att ses om än bara för en kort stund.



curley sue - takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0