Grävmaskinstalang

Idag har jag provkört grävmaskin. Det var tävling och jag som aldrig suttit i en hytt i hela mitt liv genomförde tävlingen på 4, 01 minuter. 5 minuter var max. Jag var till och med snabbare än han som körde före mig och jag tyckte att han var bra! Jag kollade på listan över dom som tävlat och det visade sig att min tid inte direkt var någon rekordtid men eftersom jag var den ända tjejen som deltagit borde jag ju få lite beröm för det. Jag föreslog att dom skulle införa en dam och en herrklass! ;)

Jonas, som för övrigt kört grävare tidigare, slog min tid med hästlängder, men det räcker nog inte till en vinst. Tråkigt för 5000 kronor hade ju inte suttit helt fel! Det var iallafall otroligt roligt och jag är stolt över mig själv, vilken talang jag är. Det där med fordon kanske är min grej?

Man ska prova allt, minst en gång! Var de inte så vi sa?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gah! Jag vill oxå!!!

2007-10-08 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0