Inte lat, bara less. Men Julgalan blir kul.

Det är konstigt vad en bil kan göra stor skillnad. Bara vetskapen om att jag just denna morgon får köra bil till jobbet gör att livet känns mycket lättare. Visst är jag grymt less på mitt jobb men är det kanske cykelvägen dit som är värst? Man börjar ju undra.

Jag kan iallafalla berätta att jag har haft en jätteskön helg i ledighet. Den började i fredags med middag på Två Våningar. Jag har hört att det kanske inte är det bästa stället att käka på, och visst var menyn lite skral och tunn, men vi måste ha lyckats träffa mitt i prick. Otroligt gott. Ädelostfyllt kyckling med tomatsås och risoni kan jag rekomendera.

Lördagen gick i samma fotspår men söndagen däremot, som bara bestod av regn och grå himmel, ledde till både ett och två bakverk och en allmänt slö innesittardag. Ibland ganska skönt att veta att man inte behöver göra ett endaste dugg!

Det verkar som att vi blir bjudna på Julgalan av jobbet i år igen. Kul med tanke på hur otroligt trevligt vi hade förra året. Däremot hörde jag på radion imorse att Julgalan fortfarande inte fått godkänt alkoholtillstånd, ändå kan folk betala för den biljett och alkoholen som tänkt dricka redan nu. Det känns inte riktigt rätt, eller? Inse hur fruktansvärt grundlurade majoriteten av besökarna kommer bli om dom inte fixar det där inom snar framtid...


Magnus Uggla på radion nu. Egentligen är han riktigt dålig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Magnus Uggla låter som han alltid gjort, inget nytt. Han borde växa upp!

2007-10-09 @ 12:28:50
Postat av: Frida

Eller hur!

2007-10-09 @ 19:28:31
Postat av: sofia

öj kvinna, ska vi ses något? innan jag glömmer hur du ser ut.

2007-10-09 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0