Just Like You.

Löne helg. Alldeles för mycket folk. Bakis. Helt överkörd. Levande död kan man säga. När klockan slog 17.15 på söndageftermiddag vad jag den första att stämlpa UT.

Och tur var det att jag på krogen hörde rykten om att vintertiden var tillbaka för annars hade jag stått där, utanför jobbet, en timme för tidigt, förmodligen förbannad på mig själv, alldeles ensam och känt mig dum. Det är egentligen otroligt att jag kunnat undgå det. Det stog till och med i tidningen. Sånt där brukar ju folk snacka om, vad hände i år?

Vi hade riktigt trevligt iallafall. Surströmming för första och sista gången i år. Bättre sent än aldrig. Träffade både en och annan trevlig kamrat och jag längtar redan nu till fredagens event då popup-festivalen står på schemat. Glad är jag att jag slapp jobba extra på lördag, så nu behöver jag inte tänka på att försöka skrapa ihop tillräckligt med sömn under fredagnatt. Kvällen kan bli hur lång som helst.

Ny musik är alltid välkommen och nu har Three Days Grace klampat in i mitt liv. Just Like You.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar till frida och linda kvällen!
och jag har faktiskt också lyssnat på three days grace fast låten I hate everything about you.

2007-10-30 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0