Ledig måndagmorgon.

Personalfesten i lördags blev riktigt lyckad. God mat, tävlingar och en eller flera öl senare hamnade vi på Corona. En och annan incedent, festlig dans och många skratt gjorde en bra kväll.

Måste jag jobba imorrn, måste det vara måndag? sa Jonas till mig igårkväll. Ja det måste du, men jag är ledig, för jag har jobbat hela helgen så jag förtjänar en ledig dag! Och den är fullbokad med massor av roliga saker.

Tänkte först att jag skulle träna imorse nu när jag väl är ledig och har tid, men jag sover aldrig ut! Jag har någon form av "måste ställa väckarklockan"-mani så imorse tog jag helt enkelt sovmorgon. En lung och skönt morgon har det varit och nu sitter jag här med en kopp thé och väntar på att min mamma ska komma och plocka upp mig för en lunch på stan.



The Magic Numbers - This is a song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0