Om man tänker riktigt mycket...

...så kanske det går i uppfyllelse!
Det är väl ungefär min förhoppning.
Jag satt och tittade på mitt schema en lång stund och försökte leta igen alla mina lediga dagar. Längtan efter ett litet lov är mycket stor nu. Visste ni att det bara är 12 veckor kvar till jul? Det innebär endast 13 veckor kvar till nytt år och för min del innebär det 7 arbetshelger kvar på år 2007! Tre månader blev plötsligt en ganska kort tid.
Min sparade semestervecka ligger farligt nära att ryka snart, varför inte i november?

För övrigt vill jag bara uppmärksamma att på torsdag är det Kanelbullens dag för er som inte visste det. Jag visste inte, såg det nu. Synd att jag inte är "fikamänniska", för annars hade mammas nybakta och ett glas mjölk fått bli mitt firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0