Peppa till takida.

Nu! Äntligen!
Klappat och klart, fått ledigt från jobbet, bokat biljetterna. Nu blir det Takida den 17 oktober. Det är bara biljetterna som ska hämtas ut. Jag längtar. Jag hoppas ni kommer för det kommer blir bra, jag känner det på mig. Och man blir ju inte mindre taggad av att arbetskompisarna spelar deras skiva på hög volym ute på lagret!

Jag hade min takida period i sommras i samband med deras nya skiva. Lyssnade och lessnade. Precis i den ordningen det brukar vara. Men igår när jag hörde deras gamla klassiker "Broken" insåg jag mitt misstag som la albumet på hyllan. Dom är ju bra juh.



Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en mysig Onsdag ;)

2007-10-03 @ 12:49:02
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Linda

Jossa hade sett dem i sthlm, och hon tyckte de var bra iallafall =)

2007-10-03 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0