Pirater.

Jaha, då äntligen har man sett alla Pirates-filmerna. Trean var väl i klass med tvåan, men första filmen är fortfarande bäst. Men hur svårt kan de vara att göra en ordentlig avslutning? Nu har filmskaparna lämnat ytterligare ett gap för en eventuell fortsättning om de skulle kännas aktuellt. Nej, tack! Varför ska allt dras ut till sitt yttersta? Lite mindre fokus på pengar och lite mer fokus på när något är riktigt bra skulle uppskattas.

Klarblå himmel lockar mig utåt. En promenad till gymmet får blir dagens största projekt. Sedan ska jag bara vänta på att Takida ska inta scenen. Glöm inte öronproppar. Man ska vara rädd om öronen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vädret är verkligen vackert. Jag tog mig en långpromenad på en och en halv timma och nu ska jag sätta mig och plugga, men jag har ingen motivation alls...

2007-10-17 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0