Bingolotto

Vad kan vara bättre än att sitta ner i soffan med var sin bingolott en bakisdag som denna. Riktigt seg i kroppen och med en mage som inte riktigt vill hänga med, ligger bingolotten och pennan redo och väntar på tvåans bingo. Det märks att det var urminnes tider sen man spelade sist, för allt är helt annorlunda, hela programmet och för att inte tala om bingolottens utseende. När jag skulle köpa bingolotter så ville jag ha två lotter med olika serienummer så jag sa de, " jag vill ha två bingolotter med olika serienummer, tack". Det är bara att välja säger han! Jag ba, jaha. Men nu ska man tydligen skrapa fram serie och lottnummret själv så de var bara att ta två lotter och hoppas att nummerna var olika. Väldans vilket hemlighetsmakeri. Vi satsar iallafall på att vinna bilen ikväll! Önska mig lycka till...



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg med på bingolotto, men bara för att min morbrors sambo var med i superchansen.

2007-09-23 @ 21:22:33
Postat av: Linda

Nej, det var hon som vann 50000.. popup är en minifestival inför umeå open, på idun =)

2007-09-24 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0