En knapp för att ställa tiden på slow motion-läge vore bra ibland.

Välkommen tillbaka!
Tackar, tackar!

Det känns som om jag levt lite i en bubbla de senaste dagarna, en bubbla av stress och alldeles för mycket att tänka på. Men nu börjar jag komma tillbaka. I torsdags lämnade jag in en tjänstledighetsansökan för vårterminen så kanske blir det lite studerande för mig, äntligen. Sedan har Sofi nu fått ta över lägenheten, min underbara håla ligger nu till 100% i hennes händer. Det känns skönt att slippa ha två hem att ta hand om, det tar på krafterna att va splittrad sådär.

Visst är det typiskt att såfort man har roligt går tiden så otroligt fort. Jag har varit ledig i helgen och det har varit helt underbart, men helgen tog slut på två röda!
En vända på stan i lördags, lite familjebesök, och pokerkväll hos Sofia var mycket trevligt. Jag har ju insett att poker helt enkelt inte är min grej. Det var inte lika roligt att titta på när alla mina marker plötsligt tog slut. Friskt vågat.....
Och tur var det att vi gick raka vägen hem senare på kvällen för det var lite vingligt även på morgonkvisten för vissa!

Söndagen bestod av städning i lägenheten. Hoppas att hon kommer trivas. Sedan blev det middag i Sävar där mamma överträffade sig själv med massor av god mat! 3 recept fick jag med mig hem, och lunchlåda på köpet. Så det är väl bara att vänta på lunch nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0