Nytt system, teknikens under.

Jag säger då det, teknikens under! Suck. Hela tiden försöker vi uppdatera våra system för att försöka bli smartare och snabbare än tidigare. Men tekniken är inte alltid felfri, så enkelt är det. Speciellt när man för första gången ska testa något nytt. Så skyll inte alltid på den mänskliga faktorn! Jag försöker åtminstonde göra mitt bästa.

Äntligen fredag säger många, men jobbar man helg tar arbetsveckan inte slut riktigt än. Nästa helg ska jag med tänka så. Försök att inte blåsa bort i höstmörkret och ha en trevlig eftermiddag. Själv ska jag gå och fika pistagelängd och ta mej en kopp kaffe! (lät ju nästa vuxet de där) :)

Ps. Jag har kanske världens sötaste farfar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har ju blivit värsta kaffedrickaren Frida!

2007-09-14 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0