Prison break säsong 3

Och här sitter jag och tror att serien snart ska få sitt lyckliga slut, men nej, tänk vad jag misstog mig. En helt ny vändning och en stor öppning för många många avsnitt till. Fortfarande lika spännande och jag är såklart fast! Hur bär skaparna sig åt? Var får dom allt ifrån? Det är nästan lite imponerande!

Ikväll var det tänkt att jag och Jonas skulle gå ut och äta för att därefter gå på bio. Men efter ett erbjudande om mat hemma hos mamma var jag inte så svårövertalad. Bio blir det iallafall, The Bourne Ultimatum. Jag är grymt peppad, och sålänge som jag gått och väntat på den filmen bara måste den sätta ett avtryck i mitt sinne, den  måste va bra helt enkelt.

Och ja, jag överlevde mitt maratonarbetspass igår, med nöd och näppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0