Snyggt höstblond.

Brutalt väckt av klockan, mitt i en dröm, jag åkte vattenrutschbana(hur de nu stavas), 7.00. Hjälp. Jag sover inte dåligt om nätterna, jag sover bara inte som jag ska. Rödsprängda och svullna ögon.
Skulle färga håret imorse klockan 8.00. 7.45 ringer dom från frissan och säger att hon jag skulle gå till blivit sjuk. Min första tänke var NEJ! säg inte att jag stigit upp i onödan. Men hon var så trevlig och det skulle ordna sig genom att jag fick hjälpa av en annan tjej, Monica. Och det är jag otroligt tacksam för, för jag kunde inte blivit snyggare i håret!
Hade inga som helst förväntningar och nu känner jag mig pigg och alldeles lagomt höstblond!

Men jävlar va kallt det var! 6 hela plusgrader imorse är inte mycket att hurra för. Glad är jag för att jag hittade mig ett par vantar idag, visserligen inte så vackert mönstrade, men dom duger. Är det vinterjackan nästa eller? Och var tusan har jag lagt tjocksockarna? Till dig som inte sett alla gula löv på träden och de isande vindarna i luften vill jag bara konstatera att, Nu Är det höst. No dout!

Tänkt dig en grymt spännande film, ihopkrupen i soffan, i armarna på någon, filten över dig, en varm dryck i handen, kanske med ett eller tre(alla goda ting är tre) levande ljus på bordet. Så vill jag ha min höstkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker dina stjärnvantar är fina =)

2007-09-13 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0