Tiden räcker inte till.

Tänk om man ändå kunde känna att man hade en helt dag över till att göra ingenting på. Tänk att få känna att man har råd att unna sig en sådan dag. När man väl blir ledig är den dagen redan uppbokad för sådand man inte hinner med på arbetsdagarna, så när ska man hinna vara ledig på riktigt? Semester känns inte så aktuellt att börja längta till.

Och inte nog med att han inte räcker till, tiden verkar leva sitt eget liv och verkar just nu ha bestämt sig för en löprunda. Fort går det, rekordfort! Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Jag vet bara att jag måste hålla ögonen öppna och mina sinnen skarpa om jag ska hinna se honom när han kommer in på upploppet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Frida!
jag är less på att plugga, sitter på skolan och ska sitta här minst till klockan sju.. men nu får inte jag eller johanna in något i huvudet så vi tog en datapaus.
vad gör du i helgen?

2007-09-25 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0