Vad är det här?

Va? Hosta? Ska jag som varit sjuk i princip hela sommaren behöva drabbas igen? Är de det här ni kallar rättvisa? Ska det vara såhär? Va? Va? Va? Kan inte allt vad förkylning och sjukdom ge fan i mig! Giv me a break! Jag vägrar. Kanske skulle man starta en klubb eller nått, varför inte med ett namn som "Våga vägra virus!"

Sedan läste jag i Aftonbladet idag om Britney Spears framträdande på MTV-galan inatt. Tydligen hånad för ett misslyckat framträdande. Jag blir bara så ledsen. Finns det verkligen folk som fortfarande är intresserade av hennes liv? Jag fick blinka både en och två gånger när jag skummade i texten, för tydligen finns det fortfarande någon idiot som satsar på hennes come back! Jag skulle minsann inte gråta många tårar om den aldrig kom! Låt det bli ett slut på den här historien... gärna igår!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vågra vägra virus låter som en bra plan. Jag skriver under på det direkt!

2007-09-10 @ 18:36:41
Postat av: Jim the boner

Rock on

2007-09-10 @ 23:02:40
Postat av: stenbeck

är inte du intresserad av hennes liv då, iom att du läste artikeln?
..ja menar, hade folk inte läst artikeln, så hade den aldrig publicerats.. va?! ;)

2007-09-13 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0