ilandsproblem.

Har sparat mitt hår hela våren. Jag tänkte att det vore kul att ha långt tjockt hår igen. Men så en dag blev jag bara så less, håret är nu i en längd som är omöjlig, varken uppsatt eller utsläppt funkar. Så jag bokade en klipptid, tänkte att det skulle bli skönt att få bli lite snygg och fräsch såhär fram mot sommaren.
Nu har jag beslutsångest, imorse ångrade jag mig. Jag bokar nog av tiden och försöker stå ut ett tag till, tills jag kan bestämma mig.

Sedan det här med lägenhet. Vi anmälde oss på två lägenheter, våning 3 och våning 4. Vi fick inte våning 4 och står nu 1:a på våning 3. Problemet är dom där jäkla träden som står utanför balkongen! Kommer dom att skymma all sol på balkongen? Man får ju som tänka att dom kommer bli löviga och fluffiga om någon månad. Vi vill ju inte byta ner oss i soltimmar!
Måste svara idag, jag tror det lutar mot, efter mycket velande in i det sista, ett ja. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0