Måndag morgon.

Efter att ha lagt studierna på hyllan i 3 dagarn återvände jag till verkligheten igårkväll, lite smått stressad och bara en aning dåligt samvete över hur slö jag varit i helgen. Så här sitter jag nu, måndag morgon, och inte en aning om var jag ska börja. Dessutom regnar det! Hur roligt är det att pallra sig iväg någonstans i detta väder?

Jag har iallafall tänkt om både en och två gånger angående det här med att jag skulle läsa dubbla kurser och insett att jag inte har diceplin till att ta tag i den där extrakursen. Det känns som att jag inte riktigt har orken till det heller, så frågan jag ställer mig är om jag borde hoppa av? Jag vet vad jag missar, och det är otroligt spännande läsning, men det ska ju kännas kul och motiverande också, eller hur?!

Man kan ju undra om man ska låta hjärnan eller hjärtat att styra sånna här gånger. Hur som helst måste jag sätta lite fart, klä på mig, pallra mig till skolan, sätta igång med läsningen... skärpning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0