Torsdag försvann.

Dagen sprang verkligen iväg idag. Jag hann knappt hälften av det jag hade tänkt. Ändå känner jag mig rätt nöjd och ser fram emot en långhelg med ledigt imorgon.
Men shit vad länge sen jag körde bil! Jag var dåligt på koppling och gas, skitnervös för att behöva svänga och dubbelkollade sikten mer än en gång, vänster-höger-vänster. Jag kom i och för sig in i bilvanan ganska snabbt, men skärpning Frida. Jag måste nog se till att köra en sväng då och då så man inte blir en trafikfara.

Hur lång tid tar det förresten att rätta en tenta? Någon van student? Hur länge ska man behöva vänta? Nu är det 6 dagar sedan jag skrev. Jag är ju nervös här! Ingen respekt alls.

Det blir nog en tidig kväll ikväll, om jag är duktig kanske jag tar med mig lite BNP och Nationalräkenskaper till sängen och lär mig något vettigt innan jag drömmer mig bort till en grön sommaräng med ljud av en porlande bäck och fågelkvitter... eller något annat underbart varmt och kärleksfullt.



"You do something to me that I can´t explain.
So would I be out of line if i said
I miss you."


Kommentarer
Postat av: Linda

på vår institution har de 14 arbetsdagar på sig att rätta tentorna iallafall...

2008-04-03 @ 22:59:20
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0