Umeå open och ny kursstart.

Umeå open var som vanligt, hur kul som helst, massor med glada människor och trallvänlig musik. Jag hann inte riktigt se så mycket av det jag hade velat och tappade bort allt och alla hela tiden, en aning överförfriskad men väldigt glad. Somnade innan jag ens hunnit lägga mig på kudden och vaknade lika vinglig som jag la mig. Konstigt de där.

Jag och Jonas har iallafall hittat en lägenhet som vi vill ha, en ny tvåa på liljansberget (this is my place you see :) )som vi ska gå och scouta ut ikväll. Måste ju se så att vi har maximal solmöjlighet från "vår" balkong! Så vem vet, kanske hinner jag med ännu en flytt i år, redan nu till sommaren?

Ny kurs, boken är den tjockaste och framförallt tyngsta hittills. Jag undrar om dom fyllt pärmarna med bly? Och den ska jag alltså släpa omkring på resterande veckor av terminen! Lärarinnan skulle kunna vara min mormor och är nog den tråkigaste föreläsaren jag stött på hittills. För det första, absolut ingen struktur på vad hon ska säga och absolut noll utstrålning. Jag antar att jag får ge henne en chans, men just nu känns boken av bly nästan "jätte"rolig i jämförelse med henne.

I övrigt håller jag fortfarande båda tummarna för att tentan blir godkänd! Tiden går så sakta när man väntar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Att skriva över internet är ju också en form av samtal, dialog, kommunikation, dock i annan form.

2008-04-01 @ 18:44:52
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0