Vad händer härnäst?

Sommar och semester känns alldeles för långt bort för att det ska kännas givande och motiverande att längta till. Nä, jag behöver något betydligt närmare, nägot större än en helg, något roligare än ett biobesök eller en sväng på krogen. Frågan är bara vad? Vädret gav ett bakslag på världen, detsamma gjorde min motivation på mig.

Varje dag ser lika ut, inte speciellt händelserik alltså. Ändå sitter jag bara här och nästan förväntar mig att något ska flyga över mig av sig självt, en berättelse, ett äventyr eller bara närvaro. Jag vet att jag får skylla mig själv, men ibland är jag bara för låg för att orka. En ond cirkel av dåligt vädet, olust och en massa plugg.

Jag saknar solen och ljuset, sommaren och skratten, sandalerna och glassen, sanden och stranden.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag längtar också efter sommar och sol. att avar i fjällen var skönt iallafall.

2008-04-13 @ 19:01:14
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0