vår.

Är det inte bara för härligt? Solen skiner, det droppar från taken och du hör gruset knastra när du går på asfalten. Det känns ända in i benmärgen att nu är sommaren påväg, jag vill att sommaren ska vara påväg.
Lovley.

Idag, min lediga dag, har jag faktiskt beslutat att lägga studierna på hyllan. Ibland behöver man få tänka på annat och idag är min dag. Planen är att jag ska promenera ner på stan med Linda och fika, för att sedan fönstershoppa lite. Jag skulle vilja ha en vårjacka, men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill att den ska se ut. Sedan såg jag en bikini, aningen tidigt för bikinisäsong nu kanske, men lika bra att börja kika i tid. Allting tar ju slut i den här stan. Köper man något i god tid kanske man slipper se ut som alla andra.

Nackdelen är väl bara att alla tankar, som på något sätt förstängs under vinterhalvåret, på att man kanske inte riktigt är i bikiniform kommer tillbaka.
Det är nog bara att acceptera helt enkelt, det här är jag, för jag är säker på att jag inte kommer att orka göra några större ansträngningar för att biffa till mig innan beachen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0