Bil är bra, dyrt men bra.

I love the car.
Madde grämer sig över att behöva cykla hem medan jag är så nöjd över att få kunna köra bil hem. Medan regnet fortsätter ösa ner kommer jag att glida hem med "dunkadunka" i stereon och vara torr som krut. Eller det är väl lillebror som är utomlands som jag ska tacka. Den är riktigt roliga att köra, gammvolvon. En stritsvagn utan stötdämpning typ. Man sitter mjukt och blir nästan sjösjuk i svängarna, men ändå en riktig pärla.
För en stund önskade jag att jag hade en bil, men såfort tankmätaren började ticka insåg jag att jag klarar mig väldigt bra utan också.
Fattig student + bilförsäkring + höga bensinpriser = ohållbar ekonomi och förslappad student (risken är stor att jag skulle ta bilen överallt)

Kommentarer
Postat av: Linda

när ska vi ses?

2008-08-19 @ 13:38:16
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0