Första nollningskvällen

Första nollningskvällen var riktigt rolig. Lära-känna-mingel blev inte så mycket mingel och ganska mycket feeest. Vattenpistoler med vodka och sönderslitna t-shirts, massor med dans och en del småprat var ungefär vad vi hann med. Det var inte lika roligt imorse när jag vaknade, sliten, otroligt trött, och insåg att det är tre dagar kvar.
Nu har jag iallafall duschat så jag osar inte längre gam, rejäl frukost och lite kläder så borde jag vara människa snart.

10.30 imorse skulle vår stadsvandring börja och jag var nog inte den ända som sov bort den aktiviteten. Jag undrar hur många som faktiskt gick? Speciellt med regnet å allt?
Näst på schemat är iallafall allsång i parken nere på stan så be till vädergudarna att det inte regnar då. Därefter är det pubrunda på stan. Jepp, på en torsdag. Vi kommer vara ensamma i centrum för vem ölar en torsdag? Men det blir trevligt.

Nu, hem till mor och far och mata kisse. Kattvakt blev mitt ansvar nu när resterande i familjen ligger på playan och steker. Han vill nog komma in som det regnar, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0