Har suttit

Har suttit ett bra tag nu och kikat runt på lite kändisbloggar. Fan va mesig jag känner mig i mitt eget skrivande efter att ha läst ett antal blogginlägg.
Men väldigt inspirerande måste jag säga, en del betydligt bättre och ärligare än andra som bara försöker framstå som vadå? Det kan man ju undra. Man ska nog inte försöka vara någon annan än sig själv, det bara är så.
Våga vara du!

Skolstart imorgon alltså, gud vad jag tjatar om skolan känner jag, men jag är som ett litet barn, pirrig. Tur att jag får dejta John i dörren så jag inte behöver känna mig helt ensam och som värsta nykomlingen. Tillsammans är bra. Att känna någon är tryggt. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det?

2008-08-27 @ 11:19:56
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0