Innesittarkväll.

Det kändes nästan lite skönt att det regnade när jag slutade jobbet idag. Det borde vara förbjudet att kliva upp före 05.00 på morgonen. Så jag var alltså trött och slut och det kändes riktigt skönt med en innesittarkväll. När det regnar kan man göra det med gott samvete, sitta inne alltså. Jag bad om romantiska balader med känslor och smör, men eftersom varken jag eller Jonas lyssnar på sånt fick jag nöja mig med lite annan stillsam musik i bakgrunden.
Jag minns inte sist jag bara satt en hel kväll, inga måsten, ingen stress, lite tid vid datorn, lite korsord, lite målning och senare en massa tv-tittande ska det bli. Funderade även på en promenad men regnmolnen verkar ostadiga och Jonas verkar ha somnat på soffan. Så så blev det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0