Morgonens bussproblem.

Är det inte så att bussarna brukar bli färre under sommartabellen? Det känns ju logiskt med tanke på att folk ska ha semester osv. Hur som helst så slutade sommartabellen gälla i söndags och då har dom tagit BORT den ända bussen som gick förbi liljansberget. Kan det vara möjligt? Borde det inte vara så att det ska gå fler?

När jag försökte leta upp tiden till min buss imorse hittade resplaneraren inte ens igen min resväg, som jag åkt till jobbet titt som tätt nu hela sommaren. Jag försov mig imorse och dessutom regnar det som resten av umeå säkert också märkt. Inget vidare humör för varken promenad eller cykling.
Just därför måste jag tacka världens gulligaste pappa som kom och skjussade mig! Du är helt enkelt bäst.

En notis; Var tredje kund köper typ regnkläder, paraply eller stövlar. Så jag är tacksam över att jag kom glad och torr till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0