Var är Sveriges os-medaljer?

Såg just precis hur Stefan Holm försökte kämpa sig till en OS-medalj men hamnade på en snöplig 4:e plats. Och som jag hejade, men det räckte ändå inte enda fram. Var har alla Svenska stjärnskott tagit vägen? Alla blir bara skadade hela tiden. Är det Carolina som är sista svenska hoppet? Någon som vet när hon hoppar?
Egentligen bryr jag mig inte om hur många medaljer som Sverige tar, utan snarare hur många svenskar som deltar. Det är mycket roligare att titta på OS när det är svenskar som tävlar så jag har någon att heja på.

OS är en bra sysselsättning sånna här regniga dagar för utomhus vill jag inte vara. Jag har iallafall varit och fixat mig lite litteratur till skolstarten. Snacka om rånad student! Suck. Varför måste kurslitteratur vara så dyrt? Är det ingen som har tänkt på det faktum att som student är man redan fattig som det är, varför ruvinera oss ytterligare med ohutliga bokpriser? Ja, jag vet, det är lika för alla och bara att betala och se glad ut.
Jag börjar faktiskt längta lite till skolan nu, i smyg.

Sista chansen för "sommar"rex ikväll. iallafall för min del. Jag hoppas att det är mycket folk och jag skickar ett megafetastort tack till Jonas som skjussar ner oss i regnet. Du är ju helt enkelt bäst. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar som en idiot fram till söndag, sen är jag ledig, så någon dag nästa vecka? Välj en dag du, för jag har inte planerat in något den veckan än.



Jag såg det också, surt.

2008-08-19 @ 17:17:50
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Linda

tisdag blir jättebra! bokat!

2008-08-20 @ 06:01:51
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0