Dan före doppardan

Sistan kvällen. Vips så blev det julafton. Det gick verkligen fort och ibland undrar jag om jag verkligen hann med. Den där barnsliga julkänslan som brukar finnas har som inte riktigt krupit sig på som den brukar göra. Men vi har snö, världen är vitklädd precis som den ska, och trots att julkänslan inte riktigt är sig lik så kommer jag förmodligen ligga vaken och vänta på tomten i natt, lika pirrig som alltid.

En macka med julskinka och senap, lite glögg och en pepparkaka står på menyn ikväll. Sedan blir det en shot kanjang åt mig så jag slipper bli sjuk och en whiskey till Jonas så han tar död på lite bakterier. Jag la märke till att det bara går gamla julfilmer på tv ikväll, så anting en en gamal goding eller kanske uppesittarkväll med bingolotto. Vi får se.

God Jul iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0