hon är så söt

Min gamla svensklärare kom in idag, Carina, strålade av glädje, som alltid. Kramade om mig, frågade hur allt var, berättade lite om sig själv, och önskade mig all lycka. Kram igen. Hon är så himla söt, och man blir så glad av att vara i hennes närvaro. Det är som att hon utstrålar positivism och ler sådär oförskämt glatt hela tiden.
Jag beundrar hennes energi, verkligen, och jag hoppas vi springe rpå varandra igen. Ibland behöver man översköljas med lite framtidstro och positivism, och man kan säga att idag var Carina mitt lyckopiller, alldeles välbehövligt. Sköt om dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det tycker jag! Hur ser det ut för dig måndag eller tisdag? Jag åker till Holmsund på tisdag eftermiddag.

2008-12-28 @ 15:39:04
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0