Idolfinal och lussekatter

Att gå till skolan till klockan 17 på en fredag är ingen hit alltså. Så sjukt less, och allt krångtligt vi ska lära oss blir ju inte lättare att förstå av att hjärnan slutat fungera i kombination med en lärare som inte kan förklara. Suck. Just nu är jag i ett läge där jag verkligen inte förstår någonting.

Eftersom Lindas julmaskerad blev inställd tror jag att både kropp och själv ställt in sig på en lugn och skön kväll. Julfika blir det, eftersom Jonas inte kunde hålla sig från dom där nybakade lussekatterna på ica, lite glögg, mörk choklad, och så vill jag se idolfinalen såklart. Jag hoppas att dom där borta på Grubbe inte har planerat att occupera någon annan tv-kanal för då kanske vi måste brottas lite, slåss om saken. Haha. Jag inser att jag nog skulle förlora innan jag ens börjat kämpa. Då får jag väl kanske nöja mig med att läsa på aftonbladet en minut efter resultatet presenterats, för oavsett om man ser programmet eller inte lär nog ingen ungå hur den där finalen kommer sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0