Julfeber och Jeff Dunham

Julafton kom, och likaså gjorde febern. Just typiskt att man ska bli sjuk precis som jag blivit ledig och jag vill göra så mycket annat roligt. Idag är jag feberfri, men min kropp är fortfarande sjuk, hängig och hostig. Jag som så gärna hade velat ut ikväll, träffa gamla vänner, skaka lite rumpa, för nog ligga hemma och vila ikväll om jag ska kunna arbeta i helgen.

Julafton var iallafall mysig, och några klappar blev det. Den bästa klappen var nog att mamma och pappa spelat över en film på mig och min lillebror som små till en dvd som jag fick. Den kommer att hänga med mig föralltid. Ett efterlängtat träningslinne, presentkort och träningsskor fick jag också.

Sen såg jag att kanal 5 skulle visa han, Jeff Dunhams, show inatt igen. Ni vet, han som buktalar med alla sina dockor, kanske mest känd för Achmed the dead terrorist. Vi satt och såg hans show dagen innan julafton och han är otroligt duktig, och sjukt rolig! Jag måste nog säga att jag gillar karaktären Peanut bäst. Har ni inte sett den, och har lite att göra, så se den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0