Julshopping och helgtripp till Piteå

Äntligen är den över! Äntligen har jag fått min efterlängtade helg! Jag tror det gick okej, tentan alltså.

Så idag har jag varit på stan och julshoppat lite. Ytterligare tre julklappar inhandlade, och så hittade jag den där lilla svarta, ni vet, den där klänningen som passar både till vardag och fest. Fast den här lilla svarta var nog lite mer fest än vardag, men eftersom jag var på bra humör och livet kändes som en dans på rosor tänkte jag att jag iallafall skulle prova den. Fin var den och det blev ett hejdundrans impulsköp, för egentligen behöver jag verkligen inga mer kläder. Måste prova den igen och se om jag verkligen ska ha kvar den. Men den står sig ju i tiden, den kommer ju inte att bli omoderna om ett halvår, det är ju bra. Mm, jag ska fundera lite till.

Och eftersom Jonas och hans jobb har bjudit med mig till Piteå imogron på hotell, middag, någon show var det visst, och så skulle damerna få en spabehandling, skippade jag tentafesten i helgen och ska istället packa för en tidig avresa imorgon. Det ska bli skönt att få koppla av lite nu när både hjärnan och kroppen gått på högvarv hela veckan.

Jag hade som tänkt att jag skulle kila över till Sofia för att se lite film och mysa ikväll. Vi får se hur det blir med den fina tanken för just nu dåsar jag på soffan och förstår inte alls hur jag ska orka vara vaken tills tjejen kommer hem. Men Sex and the city är svår att motstå, jag ska ta kamp mot de tunga ögonlocken! Jag återkommer om vem som vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0