körslaget med magnus carlsson

Jag har precis sett på körslaget. Fånigt program de där, men visst, för all del, stundvis underhållande. Jag la även märke till att Magnus Carlsson verkar bli mer och mer gay med åren, haha. På barbados-tiden var han ju en vettig kille, likaså under alcazar, men sedan han börjat köra solo verkar det gått utför...
Inget illa menat, han är trots allt den jag hejar på, jag bara tänkte. Hur som helst, Magnus Carlsson och Robert Wells, där har vi finalisterna enligt min mening.

Och medan mina vänner roar sig på stan blir det film och mera thé för fröken Andersson. Ingefära och citron thé låter som rena dunderkuren för min sjuka kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0