låååång dag

Vilken otroligt jäääättelång dag det här blev. Planen var att åka till stan och driva runt med eftersom jag kände mig lite hängig i morse så var det å andra sidan kanske skönt att det blev inställt. Nu fick jag istället jättemycket tid över som jag absolut inte gjort något som helst vettigt av. Eller jo, jag har målat klart tavlorna som jag började på i sommras, haha. Alltid något.

Nu vill jag bara att det ska bli kväll och imorgon. Mamma ringde häromdagen och jag hoppas jag får hänga med henne imorgon. Alla klasskompisarna som bor tiotals mil ifrån sina föräldrar pratar hela tiden om hur dom saknar sina föräldrar och hur dom rings och saknas varandra. Men jag saknar mina föräldrar fastän det bara är 2 mils avstånd, för inte rings vi en gång i veckan och hälsar på ofta bara för det. Tur det är jul snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0