Lovisas sista onsdagspass.

Lärarna på den nya kursen är väldigt speciella. Fem gubbar är det, den ena roligare än den andra, haha. Idag fick vi lära känna Gösta. Anna tyckte han var lite söt, och ja, lite söt kanske. Han försökte ju iallafall.

Nu är det step med Lovisa som gäller. Det är ju hennes sista onsdagspass innan jul så idag ska jag ladda. Åtminstone så mycket som jag orkar, för jag känner att min hals blir mer krasslig för var dag. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu innan jul. Jag ska spela lite pop i högtalarna och slänga på mig träningskläderna alldeles nu. Och vi är ju många som ska följas dit idag, hela liljansbergetgänget. Kulkul. Taggatagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0